9 april

Lördag. Lördag. Lördag.
Denna dagen blev inte som jag trodde den skulle bli. Är så matt på allting just nu, min energi är slut.

Igår hade jag och elias fredagsmys! :) Dock somnade han ganska tidigt
så jag satte mig med fysikböckerna (!!!!)
Imorse vaknade han vid 7, så vi låg och mös i sängen och kollade tv.
Han får mig att må bra.

Idag ska jag plugga hade jag tänkt. blä.
men jag måste verkligen ta tag i allt nu. Jag tänker inte låt mig själv få ig i Fysik B. Aldrig! :)

Imorgon kommer min fina kille hem, som jag längtar!
Han får mig att må bra han med.
I hans armar är jag trygg.

Elias ligger och sover nu. Hade tänkt duscha nu så vi hinner busa massa innan
Gabbe och Danne kommer! :) hihi

Puss


                               mina små hjärtegull ♥♥♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback