I'm back!

Maginfluensa. Hur underbart är inte det?
Det börjde med att Lovisa började spy i lördeskväll, sen Jim, Rita, Kenth och tillsist jag.
Fy farao. Längesen jag mådde så dåligt!

Lite dåligt samvete över att min syster och hennes sambo ligger hemma och spyr idag..

I söndes låg jag i sängen och jim i soffan och ibland bytade vi plats. Fick ut mycket av den dagen! Sjukt vad mycket man sover när man är sjuk. Igår skulle jag jobba, men det sket sig. Idag skulle jag jobba, men det sket sig. KUUUL! Tycker synd om Sejla som sitter där själv utan mig. :(
Har dock börjat äta lite smått igen, shohooo! Måste firas.

Ikväll ska jag hem till Jim, ganska sent. Ska hämta honom efter skitfotboll. Men jag saknar honom så vad gör man inte?

Idag tänker jag gör tre stycken sånna dagar, dem jag missat då.  Orkar inte dra ut på det!

Dag 07 - Min bästa vän
Jag har väldigt många bra vänner min min absolut bästa vän är min bästis Emelie Bjertner! Vi hr varit bästisar hela våra liv! Emelie är ganska exat 9 månader och 22 dagar äldre än mig, så vi har aldrig gått i samma årskull, fast på vedby gick vi i samma klass vartannat år för klasserna var F-1, 2-3, 4-5. Vi umgås inte så mycket längre, vilket är väldigt tråkigt. Fast det spelar aldrig någon roll om vi inte träffats på en vecka eller en månad, vi vet alltid var vi har varandra! Hon är verkligen världens bästa bästis!

13-14 år? haha ♥


Dag 08 - Ett ögonblick
Ett ögonblick, svårt att välja just ett. Med tanke på att jag bara är 18 år och inte haft så många olika speciella ögonblick i mitt liv än. Men om jag ska välja ett av mina största ögonblick måste det bli då jag fick veta att jag skule bli Elias gudmor/fadder. Och när jag sen stod där framme i kyrkan, jag kan ju inte ljuga om att jag inte var stolt, för jag var något otroligt stolt. Så glad. Han är min lilla guldsten. 


Dag 09 - Min tro
Jag tror inte på något speciellt. Jag tror inte på Gud, jag tror inte på tomten och inte på påskharen. Om jag nu "tror" på något så tror jag på ödet. Jag tror på att allt händer av någon speciell anledning. Men inte för att man ber eller äter sina grönsaker.


Hade tänkt lägga in lite bilder idag, allt för att roa er två som  läser. Tror faktikst inte att det är fler.

Mitt paket jag fick av mamsen på min namnsdag :D (leggings)


lego batman och fifa = nöjda killar


puuuuuss

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh vad gullig du är. Du är den absolut bästa personen som finns. Jag kommer alltid finnas här för dig. Bästisar för evigt <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback