Jims födelsedag!

Igår hann jag inte med att blogga. Full rulle hela dagen lång!

Kom hem vi halv fem från Janlan, upp vid nio och åke till vuxen-barn gruppen med Gabbe, Elias och Leon!  Efter det åkte jag och Leon hem till Jim, medans Elias stannade hos mormor. Spelade massa tv-spel och Leon vann jääätte mycket! Åkte hem och hämtade Elias och sen åte vi hem till Gabbe och Danne för att käka pizza och spela monopol. Jag kommer leva länge på att Jim förlorade!

Det var nog allt för igår för den som bryr sig.

Idag vaknade jag vid nio och kämpade för att inte väcka Jim när jag gick upp. Fast vi väckte ju honom 10 minuter senare av skööön sång, haha!

Har nyss duschat och nu väntar jag bara på att Jim ska komma hem. Ska även göra lite sallad till mig och Johanna ikäll. BLÖÖÖÖ för smörgåstårta.

Missade det igår, så får göra två  idag

Dag 05 - Vad är kärlek?
För mig är kärlek det finaste som finns och i mitt fall är det Jim. Även om han kan driva mig till vansinne, precis som jag gör med honom, är han det bästa som finns för mig. Jag är dock väldigt dålig på att visa det för honom, men han vet om det innerst inne. Vi vet precis var vi har varandra. Vi har skrattar tillsammans och har samma dumma humor. Han vet även precis vad han ska göra för att både göra mig glad och irriterad.
Han är kärlek.

Men det finns ju olika slags kärlek, som tex min familj och vänner.
Skulle aldrig klara mig utan dem heller.

Dag 06 - Min dag
Idag fyller Jim år så vi ska fira den. Ska göra sallad, kolla film med Lovve och föna mitt hår. Kanske platta med. Sen ska jag spela batman med jim, snart varvat det!

Tror de va allt.

poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback