onsdag kväll

Sitter här i min egen lilla värld framför tvn och kollar sveriges kopiaprogram masterchef. Trött på att sverige aldrig kommer på något nytt -.- amerikanska versionerna är sååååå mycket bättre!!

dansade iallafall precis zumba. vågar knappt erkänna att det var tusen år sen jag gjorde det sist.
känner mig lite sådär för det men nu tog jag tag i det!

önskar ibland att jag var lite sportintresserad så jag hade haft något kul at träna, men icke.
Fast detta ska nog gå vägen nu :)

Snart börjar mitt favvis program, EFTRLYST! eller ett av dem alla iallafall hahah
tyckt om det sen jag var liten, men jag vågar inte kolla på rånarluvor, äckligt som fasen.

nej nu ska jag räkna lite på min mat, haha

poss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback