Onsdag

Idag är det en seeeeeeg dag.
slutade fyra idag, deprimerande. Och sen skulle jag plugga när jag kom hem, det sket ju sig knappt. fattar nada.
Imorgon är det sista dagen i skolan. ska skriva ett prov sen slutar jag. lönt? inte det minsta -.-

Janlan imorgon också, får se hur länge jag orkar det.

Sen fyller jimplutt år på lördag, kalas för hela slanten!


Dag tre på listan idag
Dag 03 - Mina föräldrar
De heter Cecilia och Ingar Andersson. De har varit gifta i tusen år. Iallafall typ 35?
Min  mamma är kort, lite rund och känner alla i hela klippan. Dock ser hon inte ut att vara så gammal som hon är. Min mamma är bäst på att laga mat och hon är bäst på att vara mamma, även om hon är tjatig!
Min pappa är längre än mamma (som tur är), han har ölmage och han har bott i klippan i hela sitt liv. Han är gråhårig men inte gubbe, typ haha. Han känner typ alla gamla här omkring. Min pappa kan nog vara den mest givmilda personen på hel jorden när han är glad. Dessutom är alla andra gladare när han är glad.
Min pappa lagar inte mat. Vi gav honom ett försök en gång, och det sumpade han ;P
Jag tycker föräldrar är något av det viktigaste man kan ha, samtidigt som de kan vara de jobbigaste man har.
Jag tror att man uppskattar dem mer och mer desto äldre man blir, och som mest är det nog när man flyttat hemifrån och man inser hur livet är utan dem. Jag kan ju själv säga att jag uppskattar dem mer idag än när jag var 14, då förstörde de bara hela tiden tyckte jag. Trotsperioder är underbara!

Jag älskar mina föräldrar, trots att jag är dålig på att visa det. Är ju knappt hemma längre, vet att de tycker det är ensamt. Men de klarar sig, är ju hemma ibland ;)

Kommentarer
Postat av: Viktoria

man uppskattar de 1000000000 gånger mer när man inte bor hemma längre. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback