Let it shine, just let i shine

You, you're such a big star to me
You're everything I wanna be
But you're stuck in a hole and I want you to get out
I don't know what there is to see
But I know it's time for you to leave
We're all just pushing along
Trying to figure it out, out, out.

Praon är slut, en hel vecka med små söta barn, underbart !

Det var förskola må, ons, och idag.
 på tisdagen var det med 9-10 åringar tror jag och
i torsdags var det med typ bebisar :) 

Jag har haft riktigt kul.
På förskolan fick jag miljoner blommor idag :)
Där är en liten kille från Thailand, han är 5, han kan ingen svenska
och förstår oss knappt, men han petade på mig, så när jag vände mig om stod han där
med en stor bukett med maskrosor till mig och bara log, han är så söt :)
 
Gbg sket sig förresten för min del, jag fick inte för läkaren :/
Men helgen blev räddad tack vara Emelie Persson.
Idag ska vi på konsert ;D haha
ni vet, future idiots (H) ;D

Men ha det nice folk!

http://aneex.bilddagboken.se

I miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback