We'll do it all, everything, on our own, we don't need anything or anyone .


If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?

I don't quite know how to say how I feel
those three words are said too much, they're not enough .

If I lay here, if I just lay here, would you lie with me and just forget the world?
Forget what we're told before we get too old, show me a garden that's bursting into life

Hej,
min prao började idag.
Rätt kul faktikst.

Jag vene riktigt vad jag ska skriva, en del känns bara så fel ibland att jag inte orkar.

Nej kolla bilderna istället. 

http://aneex.bilddagboken.se



---
Jag saknar dig så mycket att jag känner hur det bränner, ibland känns det som att det sticker i hjärtat.
Frågan finns där hela tiden varför gjorde du såhär mot oss, men jag vill inte veta. Jag vill inte veta, då kommer jag bara må sämre. Kanske var jag problemet, kanske var det jag som sa något fel. Jag kanske kunde gjort något, sagt något. Det hade varit jobbigare att fått veta det, än vad det redan är.
image71

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback