det är över nu.

Så, nu är det att se framåt som gäller, det är svårt, med det här klarar vi tillsammans, det är därför vi har varandra.

Det var begravning igår,  det var så fint, så mysigt. 
Min andra begraving, min första som jag kommer att minnas. 
Jag vet inte vad jag ska skriva om den, men det var verkligen något av det finaste jag varit med om.
Att något som är så fruktansvärt egentligen, var så fint,  så fint.  Det var ett bra sista minne av dig.


Idag är jag sjuk,  ont i halsen, kroppen, och mitt huvud sprängs snart.
Ska ner till min syster sen, ska passa matilda, eller ja, hon sover men måste vara där, mamma
och karro ska på vattengympa.

Jag blir verkligen glad inom mig när jag ser att du skrattar,

Jag älskar er 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback