give me an answer

Alla underbara dagar som man levat, känner som de är borta med vinden, ja dem har passerat.
Det är lätt att glömma bort en del fantastiska minnen, man får ta sin jakt och njuta innan de försvinner.

Varför är livet svårt? Jag kan inte förstå att det ska vara så, om du bara verkar vara, så le.
Men jag tycker att det är så fel.

Ibland så bör du kanske komma bort ifrån det förflutna, fundera inte på hur ditt liv kommer att sluta, låt ögonen va slutna, nu dröm dig bort. Gör något bra av ditt liv, för livet är for kort.

Varför är livet svårt? Jag kan inte förstå att det ska vara så, om du bara verkar vara så le.
Men jag tycker att det är så fel.  

jag älskar den låten
   ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback