Hey now, where did it go?

I think we lost it somewhere down the road



Hej världen.
just nu sitter jag här. igen

Det känns konstigt just nu, allt.
Fast jag vet inte riktigt vad, det är en känsla som gör så jag känner såhär, men jag vet inte vad.
Jag har inte ork till så mycket heller, sova är det bästa som finns.

Igår kom jim och kenth vid typ halv tre, de följde med på matildas kalas.
(observera, vuxenkalas, väldigt viktigt)
De hade t o m paket till henne, så sött ^^
Va krängde massa gott där ;D
Vi gick hem,  kolla på film, vad den nu hette (?) Det var iaf ett grönt sånt fodral ^^
Jag var skit trött, så jag sov lite halvt, (efter en dag som jag gjort absolut ingenting på)
Vid sju nåt kom rita, anders och söta lilla lovisa och hämtade de stora pöjkarna.

Idag hade jag match, men jag var inte med,  vart sjuk hela veckan så jag hoppade över det, men jag var självklart nere och kollade. Flickorna, eller vi,  vann med 11-1 mot höganäs.
The end

Hey, I want you to know
I'm getting dressed now for winter and cold
Might be headed in snow
Don't have a road map, but hey, I've got you



142952-41
får jag chans på dig?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback