sjuuuuuuk ;(

Sjuk idag igen :(  skit tråkigt!  Jag vaknade imorse med 39 graders feber, ont i huvet och halsen :(
det kittlas i halsen hela tiden så jag hostar och hostar och hostar.
So prov imorgon, missar det säkert :(  pluggat satan nu ju! 

idag har jag annars, sovit, druckit, svalt panodil, snackat med min favorit och kollat tv.

Alla hjärtans dag idag också :/ ,  missar matchen,  jag missade lasa kungen idag, jag missar typ allt.
Jag undrar vilka som skrattade åt idas skämt idag, antagligen ingen eftersom det alltis är jag och ida som skrattar åt vår torra humor ;D  ingen fattar något.  Jag undrar hur emelie har det hos niclas idag. 
Jag måste verkligen snacka med dem sen!   

5 år sen idag sen Tanja försvann,  tiden går fort.

Nej nu ska jag sluta skriva,  see ya 



lite av det bästa i mitt liv ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback