växjöbor...

...är förbannat roliga ;D

Idag, 25/2 -07
Kom hem från växjö idag. Jag har varit hos madde och micka :D 
Knappt skoj man haft :D 
Åkte dit i torsdags, 22/2 (även den dagen det var 4 månader tills min födelsedag, yeah right, midsommarafton >.< )   kom upp vid tolv,  och så möter man växjös stoltheter där  -host  ;D
Typ åker hem till dem, sätter sakerna och sen åker vi in till stan. 
Första stället blir Mc Donalds ;D som vi krägde ^^
Sen gick vi vidare i stan. Vi gick in på åhlens,  sprutade herrparfym på vantarna. Jävlar vad gott dem luktade sen ;D  Jag rekomenderar en lacoste parfym pojkar!  typ oval på höjden ;D orangeröd typ i
botten ^^  namn vette fan ;D

Åkte hem med bussen, och sånt.
Fredag, vaknade halv ett, slappe dag.  På kvällen  kollade vi lakers ;D dem vann ^^
Mickaela fick för sig att jag tyckte att killen brevid mig var snygg så hon höll på, men han såg inte så bra ut
OCH han hade jack and jones jeans!!!  killar i 15 årsåldern ska inte ha det ;D ^^ han var kanske 16. men ändå.  Han hade fina ögon, värsta bruna. jaja skit samma. 

lördag,  vi gick upp BAOUTA tidigt, dem skulle dela ut reklam för att marcus skulle komma sen typ vid 1.  Vi delade ut reklam (jag var ute i 2 timmar! den du )  marcus kom på dan, vi åkte in till stan och sånt. Sprutade mer parfym på vantarna och givetvis var vi på Mc Donalds.   Åkte hem, spelade tv spel och sånt.
Marcus åkte hem och på kvällen var det melodifestivalen. Yeah ;D

Idag åkte jag hem, lite trist faktikst. Har haft skit kul med de dära inte säga R personerna ;D

nu ska jag gå och duscha folk för imorgon är dte skola!  usch!

ha det najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback