bulgarien

ja nu är jag då hemma, och ni som undrar, ja jag hade det bra.  (redan fått den frågan 1000 gånger)

Det började med att vi åkte ner mot Malmö i tisdags eftermiddag, vi skulle åka från sturup.
Jag satt intill fönstret när vi åkte ner för er som vill veta.
Vi kom till Burgas flygplats runt elva på kvällen, varmt som in i bomben.
Vi åkte buss till hotellet som vi skulle bo på, men usch vilken buss. Trodde att det var min sista
busstur i mitt liv. Bussen var värsta äcklig att åka i, den hoppade typ fram.
Ja juste, hotellet hette Alba och som ni flesta vet så var det i Sunny Beach det låg och jag var i.
Det regnade på natten sen och det var lite mulet första dagen, men solen var framme och första brännan kom.
Jag och vick gjorde ungefär ingenting på hela veckan förutom att vi åt, solade, badade och sov typ.
Jo en dag var vi på aqua park.
Det var nog det roligaste jag vartit på. Aquakul kan slänga sig i väggen, om det skulle gå.

Det bodde typ värsta snygga killaran på hotellet, men de var ju bara 20+ ;D haha

alltså nej, vill ni veta något så får ni fråga.

Ha det nice!
http://aneex.bilddagboken.se
image73image72

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback