Break me down.

It's just a ride, it's just a ride.
No need to run, no need to hide.

It'll take you round and round, sometimes you're up sometimes you're down.
It's just a ride, it's just a ride.

Don't be scared, don't hide your eyes.
It may feel so real inside.

But don't forget it's just a ride.


Måndag. Vad ska man säga om måndagar?
De är lika förjävliga allihop, vart enda en. 

Idag var allt så jävla bra ena sekunden, men nästa var bara svart.
Det går inte förklara känslan.
Men varje gång något är fel, när man inte mår bra,
ja då är man sur. 

I en dels huvuden finns det inte att man inte mår bra,
är man tyst, eller inte skrattar, då är man sur. Punkt slut.

Det är sånt som gör ont på något sätt.  
De dömer saker när de inte vet ett skit. 
Sätter egna slutsater utan att ta reda på vad som är sant eller inte.
Tack?


Fick passa Matilda nu i eftermiddag eftersom hon var hemma från skolan
och de inte riktigt kunde få ihop det på varken Karro's eller Matte's jobb.

Hon har jätte ont i magen, så de var på sjukhuset igår,
och sen fick de åka till barnsjukhuset, men det 'var ingenting'.
Men något är det, för hon har ont. Så synd om henne.

Sen finns det en sak jag gärna skulle vilja berätta,
men jag avböjer. Jag skulle bara totalt göra bort mig.


finns det något?

Kommentarer
Postat av: emelie

Glöm aldrig att jag finns här för dig, även om vi nästan aldrig träffas betyder det inte att du inte är min vän, för det är du verkligen, min allra bästa. Jag kommer alltid finnas för dig

2008-04-08 @ 16:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback