...do you know?

Det är lite konstigt.
Det känns lite konstigt.
Men jag ska verkligen försöka.
Iallafall för din skull.
Jag ska bli så bra som du vill att jag ska bli.
--

Dagen idag började med skolan.
Vid ett stack jag och mamma till ä-holm.
Astma koll på sjukhuset -.-
Missade alltså gympan tack vara det ;/

Det gick väl sådär på sjukhuset.
Fick en ny medicin. En som tydligen ska 'vara bättre'
Jag hatar det !

Sen så gick jag och mamma runt lite i ä-holm och jag provade massa klänningar.
Köpte en på MQ faktiskt :)
riktigt fin är den, så jag är nööjd.
Skulle köpt skor på trampolin men min skostorlek var slut -.-
så fan om de skorna tar slut i Hbg nu !

När vi var påväg hem kom jag på att jag glömt mitt halsband på MQ,
eftersom jag hängde av mig det på en krok.
Så jag fick ringa karro som satan så tillsist svarade hon,
och hon var så snäll så hon körde och hämtade det  efter jobbet :)

När vi kom hem, så var Gabbe här :D
Hon käkade här och var allmänt snuskig som vanligt ;D
Lika kul varje gång! haha !

Nej nu ska jag sluta skriva !

ciao !


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Jag är ju aldrig snuskig :P

2008-04-01 @ 20:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback