It hurts.

jag förstår inte, vad har jag gjort? :/
snälla, det får inte blir såhär.

Inte skrivit sen i fredes, känns som evigheter.

I lördes var jag hemma hos Super-ia med tjejerna + Kenth och Poffe.
Det var kul.
Käkade grillat, och sen glass med varma hallon.
Sen så spelade vi kubb och sånt.
Thanks för kvällen !

Jag sov hemma hos Petra vilket Nilsson också gjorde.
På morgonen stack Nilsson hem vid halv 11.
jag och Petra gjorde frukost och Petra har bara skinka om hon är på rätt humör ;D
Sen gick vi till Sibylla med Vivvi, köpte dricka och sen gick vi hem.
Köpte även bownies på vägen hem ;D

Jag stack hem och lekte jag lite med Matilda.
Typ sånt utomhus. Plocke pin, boule och tennis.

Sen drog jag hem till Petra och vi stack ut och åkte inlines :)

Idag följde Petra med mig hem från skolan ;p
Och ja, vi åkte inlines, igen.
Vår nya hobby ;D

Matilda följde med. fast på cykel.
Sen när vi kom hem igen så gick vi in till Emelie och frågade om de
hade ett par små som Matilda kunde låna, men hon fick  Amandas gamla istället :)

Vi åkte lite med henne men vid 6 drog Petra hem och jag drog in och käkade.
Och nu är jag här.

du får inte försvinna, inte än.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback