No air

Tell me how I'm supposed to breathe with no air.
Can't live, can't breathe with no air.
It's how I feel whenever you aint there.
Theres no air no air.

ÄNTLIGEN FREDAG !

jag älskar fredagar för då är det helg :)

Idag så var mitt lerhuvud grillat och klart.
Blev ganska så bra tycker jag allt.

Sen så hållar jag då på med 'bilden om mig själv',
och jag vet inte hur många gånger jag ändrat hur jag ska skriva mitt namn ;)

No:n var sådär, tre labbar, och sen de där dumma labrapporterna man måste skriva :(
Sen var det bara syslöjd, där jag syr och sjunger westlife med Hansen ;D

Ska dra in till Klippan sen, hem till Emelie.
Imorrn blir det grillning hos maaria :)

Jag är förövrigt glad idag :)

ciao !

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha en bra fredag :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback