så typiskt.

Jag läste precis en artikel om att bloggande för fram stress och man kan dö av det.
Jag har inte riktigt förstått mig på den såkallade 'bloggvärlden'.
Att man ska skriva så många inlägg, uppdatera sin blogg typ 100 ggr per dag
och sen får man pengar för hur många som läst bloggen.

Vart är världen påväg?


Klockan är exakt nu 00:48.
Kom hem från Petra för ett tag sen.
Cyklade dit vid typ 8, vi drog till storköpet, sen kollade vi
klart så ska det låta, sen slutet på talang och sen började
vi att kolla på into the wild.
Sjukt bra film!
Den var sån verklighetsbaserad så den var mega bra.
Ett film tips till er alla. :)

Annars idag har jag varit på väla med Maria, treeevligt ! :)

Och innan det var det skolan, ganska okej.
Det är eller var iaf fredag.

En sak bara innan jag slutar.
Emelie Bjertner, min absolut bästa kompis, vi träffas nästan aldrig längre.
Jag vet inte varför, men det är en sak vi måste ändra på.
Jag älskar dig ! ♥

ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback