Torsdag

I'm trying to let you hear me as I am.


Allt eller inget, jag vet att det är så ordspråket är,
men jag vill ha lagom mycket.
Inte allt, men inte heller ingenting.
Bara lagom.

Igår åkte jag hem till Bella vid sju.
Tåget var extremt segt så det tog 10 minuter extra att åka. -.-

men men, Bella hämtade mig i Ramlösa, eftersom det är lättast.
Sen åkte vi hem till henne och kollade hockey.
Hv vann såklart, härligt, häärligt !

Försov mig imorse till sju. Fick ta på mig lite snabbt eftersom tåget gick vid typ halv åtta.
Biljett skiten fungerade inte så jag fick en cp biljett istället ;<

Väl till skolan så var det tråkigt.
Torsdagar är tråkiga, för de är så långa.
Hade missat gympakläder så jag var ute och gick,
skönt att bara kunna tänka helt för sig själv. 

Ingen träning idag, så jag skulle stuckit ut och sprungit men fy fan vad kallt det är !

ciao !

I don't know  what to do . :s

Kommentarer
Postat av: Bella

du glömde ju skriva att din favvo syster va snäll å gjorde frukost till dig :P

2008-04-17 @ 22:16:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback