nej, jag säger bara nej.

speakless again.

hej mitt liv är alldeles perfekt bra.
tyvärr nej.
Jag vet att du inte menade det du sa, men jag tog det åt mig, dumt nog.

för övrigt är allt upp och ner som vanligt.

var på väla innan idag, hittade några tröjor, men jeans kan jag ju
leta i evigheter efter -.-
allt jävla skit är för litet eller sitter helt jävla konstigt.
När jag väl hittar ett par jeans som verkligen passar har jag aldrig
pengar till dem, för ett par HM jeans tar jag sönder direkt så det är inte lönt att
kolla där om jag nu ska ha ett par budget jeans.
hata dålig kvalite !

men ha det bra folk's.


142952-54 
det är nu precis nu i den här situationen 
jag för lite mer än ett år sen skickade ett sms till
dig och du gjorde mig genast på bättre humör.
de stunderna och allt det andra, jag saknar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback