today is not the right day.

Blir inte så mycket skrivande idag för jag måste sova.

Matilda nannade här, i min säng faktiskt.
Ungefär 333 gånger väckte hon mig och frågade
'är det morgon nu?'
AHHH !

Drog ner till samlingen vid 12, sen spelades matchen vid ett.
förlorade med 2-0.

Duschade och sånt sen drog jag hem till Petra.
Kochie var även där.
Efter ett tag kom kenth och chrisse boy, kollade nåt skit från 6:an,
sen bar det av hem till LIZETTAN.
Vi bjuder alltid in oss själva hemma hos henne :)

Kollade tv och sånt shiet där.
trevlans, trevlans !

För övrigt suger denna dagen, riktigt suger.

Imorrn blir det ullared med mamma, karro, matilda och MARIA LÖNNERHEDEN !
härlet härlet..
får väl vara glad att ia ville hänka på iaf.

Nej nu ska jag gå och sova.

Nämn något som gjorde dig glad igår: åter igen kenth och matilda.
Vad gjorde du kl 8 i morse?
var halvvaken tack vara en snorunge.
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? bloggisch
Det sista du sa högt? AH! skit i det.
Vad har du druckit idag? mjölk, vatten, juice och läsk.
Vad var det senaste du åt? poppisar
Vad var det senaste du köpte? daim choklad.
Vad är det för väder hos dig just nu?
kallt,
Vad drömde du inatt? jag vene
Favoritlåt just nu? reason to cry med takida fortfarande,
Vad gör dig glad just nu? jag vet inte,
Vad ska du göra härnäst? sova
Kläder just nu: jeans, tunika och kofta.
Musik just nu: ingen
Hur många kuddar sov du med inatt? matilda snodde typ alla, så en :/
Vad längtar du mest efter just nu? helt ärligt, så bort från alltihop.
Vad ska du göra idag? dagen är snart slut.
Vem tänker du på just nu? ...
dagens citat: det du inte vet, har du inte ont av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback