söööndag

vaknade av att någon rinde på dörren några gånger.
ovanligt att jag blir väckt ! :(

Men iallafall, det var tydligen några ungjävlar som kastat toapaper på
vår och Davids häck inatt. Att de ens orkar !
Sånt är helt meningslöst.

Idag, söndag, händer det inte allt för mycket.
Blir nog bara lite städning tror jag,
men man får se, det kan ju dyka upp annat :)

mutter och father kommer nog hem idag, tror jag.
Eller var det imorgon. Jag vet inte.
Känns inte som jag bryr mig allt för mycket heller.
de kommer när de kommer, men jag måste städa innan dess ;p

I'm still too tired to care and I got to go

ciao !


helt värdelöst utan dig.
Man får acceptera saknaden,
men den är hård och det gör för jävla ont.
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback