here it goes again.


Ska snart kolla OC, jag bara ÄLSKAR den serien.
Skulle ju köpt andra boxen men jag lånade Petras för någon månad sen ;D
Billigt och bra :D
Det är verkligen världens bästa serie, synd att Mischa Barton tvunget skulle hoppa av så
de fick döda Marissa i serien, för efter det så sjönk den som fan.
Men nu ska jag inte klaga för jag kan se avsnitten om och om igen utan att de blir dåliga;D
Ska nog gå in till Emelie sen nån dag nu och hämta första boxen som hon lånat.
Here I am, the sims och the OC nörd image80

Annars idag händer det inte ett skit.
Mamma kommer väl hem snart hoooppas jag !

ciao !

Nämn något som gjorde dig glad igår: jag var sjuuuk, inget kul med det.
Vad gjorde du kl 8 i morse? utvecklingssamtal (H)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? jag vene.
Det sista du sa högt? minns inte,
Vad har du druckit idag? lite vatten.
Vad var det senaste du åt? lite youghurt innan,
Vad var det senaste du köpte? kläääder
Vad är det för väder hos dig just nu? solsken och blåst.
Vad drömde du inatt? bla att jag samlade på glasspinnar så var vi typ ute och rodde så hade jag alla mina glasspinnar i en jätte stor boll, alltså glasspinnarna satt ihop så de var en stor boll som hade 2 meters diagonal, så hade vi en mast i vår roddbåt och i masten hängde den där stora glasspinnebollen så helt plötsligt så sprängdes den så alla glasspinnar flög upp i luften och ner i vattnet så jag och nån till rodde runder och plockade upp alla glasspinnarna ;D
Favoritlåt just nu? några stycken, orka skriva dem idag
Vad gör dig glad just nu? I don't know
Vad ska du göra härnäst? oc !
Kläder just nu: möjsbralls, tjockiströja och en t-shirt under
Musik just nu: ingen
Hur många kuddar sov du med inatt? ein
Vad längtar du mest efter just nu? fortfarande tiden med en av the worlds greatest vänner,
Vad ska du göra idag? inget speciellt
Vem tänker du på just nu? ingen?
dagens citat: När vi blir sårade, då vill vi ge igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback