I don't know where you are today

They say I look fine but if walls could talk, 
they'd tell you all about how much I break apart.


Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig. 
Det är liksom inte så lätt.
Jag vet inte varför, det finns inga ord som verkligen förklarar.
Älskade vänner, ni får mig att glömma.
Allting är så enkelt när man inte minns,
när man för en liten stund får komma bort.
Det är så svårt, för jag vet inte vad som händer,
jag vet bara var jag är.

annars så är det måndag idag,
jag och martin blev äntligen klara med so arbetet.
Bara redovisningen nu.
Matte prov på onsdag -.-
kommer verkligen inte gå så bra på det, men jag får försöka.

det är även bara ca 13 veckor till sommarlovet,
med det menas att allt onyttigt på veckorna är totalt förbjudet nu.
Jag orkar inte med att jag plågar mig själv längre med allt shit,
så därför ska jag verklige göra något nu.
Får se extra mycket fram till helgen istället :)

Ska ut och springa på onsdag iallafall.
så jefla skööönt är det.

kära folk, nu ska jag nog plocka fram matte boken,
jag älskar den ♥ -.-  

ciao !

zwei bildis idag just för att det är måndag.
image85image86

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback