I'm always there

You walked with me
When I was all alone
With so much unknown
Along the way
Than I heard you say

I promise you
I'm always there
When your heart is filled with sorrow
and despair
I'll carry you
When you need a friend
You'll find my footprints in the sand.

Sjuk idag.
Mådde skit igår, sen på kvällen blev det helt konstig,
frös som fan och sånt.
Sen imorse kunde jag inte resa mig ur sängen.
Efter några timmar gick jag upp men jag hade ingen balans
så jag trillade. Balanssinnet fungerade inte, så jag kröp fram
för det funkade inte att gå.

Har inte ätit någonting idag heller,
så jag är skit hungrig, men jag kan inte äta för min hals.
Har även feber och sånt kallsvettas.

Ska till doktorn vid 2 och se vad det är som gör att jag blir sjuk hela tiden.
För det är ungefär samma sak som jag får tillbaka hela tiden.
Får hoppas på att jag får medicin så jag kan bli frisk någongång.

ska dra här ifrån nu för jag har för ont i huvet för att sitta upp.

ciao !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback