jag begär ingenting, men det är inget fel på att vilja ha.

Tiden rinner iväg. Den verkligen rinner iväg.
Det känns som sommaren 06 var i somras.
Det känns som jag fortfarande går 8:an.
Det känns som det var igår Ante försvann,
för smärtan är densamma.
Just i det här ögonblicket känns det som 
jag bara står och trampar på samma ställe.
Jag kommer ingenstans,
för det sista jag vill är att släppa taget om allt. 
Jag vill kontrollera saker jag inte kan,
och då fastnar man.

11:11

Månsen väckte mig, men det gjorde ingenting.

Igår var det kul. Ida, Emii, Martin, Tilde och Macki var här.
Kollade filmis, American History X. Den är grymt bra.
Sen kastade Martin och Macki upp godis i fläkten så de flög iväg.
Haha, helt no lifers. ;D
Macki stack hem, typ nån gång vi elva, sen gick vi andra ut.
Blev mulad av Martin sådär 33 ggr -.- ;D
Jag och Emelie var sämst när vi skulle mula Martin,
han fick ner oss båda två, men vi tar honom nästa gång ;D

Thanks for the night !

Vet inte vad som händer nu mitt på dan,
får städa upp efter igår antar jag,
plocka upp godisbitar lite här och där. -.-
Sen städa om mitt rum och antagligen ringa runt till alla sen.

Idag är det förövrigt Lizette's födelsedag,
Congratulations!
Får se om det blir något firande för henne ikväll,
men man kan ju alltid hoppas :D

ciao !

♥♥♥ Bild från båstad, minnen för livet. Grattis igen underbaris !  ♥♥♥
image88
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback