Just a minute.

Trying to move, trying to run, trying to get away.
I was stuck in between but now I'm moving, yes I'm moving.
After all the things that I missed, that I can't resist.

Tordag och första dagen på påsklovet.
SÅ JÄÄÄVLA SKÖNT !

Igår var det filmtittande hemma hos petra på kvällen med henne och lillan. trääävligt !

Matilda sov här inatt, i min säng -.-
men hon var inte så jobbig som hon brukar, och hon gnisslade inte tänder inatt.
Väckte mig typ tio ggr imorse och frågade om det var morron,
men min morgon börjar inte förrän vid 12 så jag sa att det fortfarande var natt ;D

När jag väl gick upp hade mamma lämnat en lapp där det stod en massa jag och vick skulle göra.
Så började jag läsa den, men jag orkade inte springa runder i huset och städa så jag valde att skotta bort snön på infarten.

Eftersom det snöade och var kallt rotade jag fram mina termobyxor, och de passade fortfarande :D
När dem väl var på och jag skulle ta på mig skor, så kom jag på att jag hade tjockis strumpor så
jag fick rota fram mina älskade vinterstövlar som förövrigt är ganska fina.
De låg självklart längst in i garderoben, så jag drar ut dem, men då åker alla andra skor med -.-
Min start på dagen var inte så vidare bra ;D

veckan är ganska planerad,
idag kommer några av geeksen och kollar film, ikväll blir det träning,
imorgon träning mitt på dagen och på kvällen förhoppningsvis björket om vädret är med oss.

På lördag ska vi kanske ha singstar kväll igen :D
men mitt på dagen hoppas jag på att det blir väla så jag kan köpa något till lillan ;D

Söndag är inte riktigt bestämt, men det blir ekebo på kvällen.

Måndag vet jag inte, antagligen leka med tjejerna eller Emelie :)

På tisdag ska tjejerna till Bakken, men då ska jag packa för vi ska åka till Tyskland
på onsdag. Ska vara där till på lördag, blir väl kul, I guess.
När jag kommer hem därifrån blir det slappe till max.

Inte en enda läxa under lovet. SÅ JÄÄÄÄVLA SKÖNT  DET OCKSÅ!

Nej nu ska jag ut och plantera lite blommor till min mamma, sånna påskliljor. image79
sen kommer som sagt några av tjejerna och kollar filmis här.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback