My sacrifice

Hello my friend we meet again.
It's been a while, where should we begin?
Feels like forever.

Ja då var det lördag.
Lördag, lördag, lördag.

Ikväll blir det björket med några av tjejerna.
Det löste sig tillsist eftersom vicki hämtar oss inatt.
Men eftersom hon gör det måste jag följa med henne till väla -.-
tredje gången denna veckan , wihoo ! :D
noooot ! >.<

jag vill, jag vill så förbannat mycket,
men allt är meningslöst. Allt.

Nämn något som gjorde dig glad igår: att det var fredag
Vad gjorde du kl 8 i morse? sov :)
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? bloggishen.
Det sista du sa högt? ja jag ska bara duscha.
Vad har du druckit idag? inget
Vad var det senaste du åt? vet inte
Vad var det senaste du köpte? kläder
Vad är det för väder hos dig just nu? mulet
Vad drömde du inatt? att jag var en hockeyspelare, att min mamma trodde att jag var lesbisk med emii ;D
och att emii fixade ihop mig med en urful kille. haha
Favoritlåt just nu? finns många nu, men one last breath med creed.
Vad gör dig glad just nu? bra fråga
Vad ska du göra härnäst? välis
Kläder just nu: ein tröja
Musik just nu: creed
Hur många kuddar sov du med inatt? minns inte
Vad längtar du mest efter just nu? att det ska bli som förr mellan mig och jim, oh gosh va jag saknar det. :/
Vad ska du göra idag? väla, städa och björket.
Vem tänker du på just nu? mig själv.
dagens citat: själen skulle sakna regnbåge om inte tårar fanns,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback