tänk om, snälla jag ber dig, bara tänk om för allas bästa.

Even if I could, I wouldn't leave you crying.

De där orden säger ganska mycket för mig.
Man kan inte lämna någon som man bryr sig mycket om,
eller?

Åt precis vanilj youghurt med cornflakes.
nyttigt typ.

Idag ska jag plugga matte som bara den,
vet inte om det blir träning ikväll för jag är helt slut i kroppen.
Känns som kraften bara försvinner mer och mer,
allt stressande, skolan, pressen.
Det tar hårt.

Förövrigt fick jag och Ida mvg på gympalektionen vi höll i idag :D
även fast att det inte riktigt går ihop eftersom vi gjorde en vg uppgift ;S

Helgen kommer bli kul,
fredag är det till 90% björket, lördag antagligen fest och söndag ekebo.
längtar redan !

ciao !
så perfekt kropp. give me.
image87

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback