Tyskland.

Nu åker vi snart till Tyskland.

Gick upp jätte tidigt idag. (enligt mig själv)
Har typ precis käkat frulle så nu ska jag bara fundera ut om jag glömt något.

Vick brände ut lite filmer igårkväll och inatt så vi ska roa oss med dem
i bilen, ganska skönt.

Nej ni får ha det så kul här hemma.

ciao !


Jag drömde om dig inatt, men jag tror inte att du såg mig.
Du bara stod där som ett spöke, men du liknade dig själv.
Du såg ut precis som du gjorde sista gången jag såg dig.
Du hade på dig din grå/svarta jacka, svarta skor och ljusa jeans.
Du stod där och höll på med din tungpiercing mellan tänderna, precis som vanligt.
Jag hörde hur du skrattade, men jag vet inte åt vad.
Men ditt skratt, det är något magiskt över det skrattet.
Det gjorde alla så glada.
Jag vet att du finns kvar någonstans, jag vet bara inte var.
Usch fy fasen vad jag saknar dig !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback