vi är starka tillsammans.

jag vet det,
och du vet att jag vet det.


Hej eller något.

Mår helt skit idag,
får nog snat gå till läkare och kolla upp vad
det är som  gör så att jag typ blir sjuk hela tiden :/

Jag har knappt kunnat äta idag, käkade lite i matan,
men fan vad ont det gör.
Rösten har gått upp och ner,
svullnaden likaså. Det är hemskt :/

Det händer ingenting idag, bara massa plugg.
Det suger, men jag ska ha högt resultat på provet,
jag bara ska ha det !

Mamma kom nyss hem, skönt att inte vara ensam.
Får väl ta och vara social mot henne nu.

ciao.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Söndagar gör inte en glad.
Vad gjorde du kl 8 i morse? satt på bussen -.-
Vad gjorde du för 15 minuter sedan? pratade med kenth.
Det sista du sa högt? mm hej.
Vad har du druckit idag? lite mjölk typ.
Vad var det senaste du åt? potatisgratäng i skolan.
Vad var det senaste du köpte? kläder
Vad är det för väder hos dig just nu? regn, regn, regn
Vad drömde du inatt? kunde knappt sova inatt, så jag började aldrig riktigt drömma.
Favoritlåt just nu? footprints in the sand är bra just nu.
Vad gör dig glad just nu? jag vet inte
Vad ska du göra härnäst? plugga
Kläder just nu: jeans, tjockiströja och en t-shirt under
Musik just nu: takida typ.
Hur många kuddar sov du med inatt? kastade ner alla inatt för jag orkade inte med dem.
Vad längtar du mest efter just nu? fortfarande tiden med en av the worlds greatest vänner,
Vad ska du göra idag? plugga och sova
Vem tänker du på just nu? jag vene. ingen.
dagens citat: Att klaga är som en gungstol, du har något att göra men du kommer ingen vart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback