all at once.

Okej, hemma idag igen.
Trött på att vara hemma, trött på att inte må bra. Trött på att inte få träna. Trött på allt.

Kollade nyss på härmed förklarar jag er chuck and larry.
Härlig film att kolla på! Eftersom oth avsnitten är slut nu så får jag vänta på 3 boxen.
Blir en massa filmtittande som får ta upp oth tiden. Jag har hittat en skiva med typ de fyra bästa filmerna. Blev av med den skivan i våras efter Tyskland men nu är den tillbaka och jag kan inte sluta kolla på den! Om ni nu undrar vilka filmer det är på den så är det härmed förklarar jag er chuck and larry, på smällen, solstorm & just friends.
Just friends är ju helt klart bäst!  Älskar verkligen den filmen !

Dagen idag blir tråkig. Ingen träning, suuug.

Pappa har köpt ny bil, eller en till sån som jag ska ha och övningsköra med sen. Haha, jag älskar att köra, det är sjuukt kul! Även fast att när jag körde till väla var litta misslyckat så gick det ganska bra. Och mina fickparkeringar! HAHA, jag klarar av allt jag (H)

Nej nu får det vara nog för denna gången.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback