Lördag.

Kräftan 22/6-22/7

Lördagen tar fart ganska sent men kvällen blir riktigt spännande.
Både nöjen och kärlek passar fint.


Det får vi allt se :)

Lördag igen, skönt! Sov inte så värst länge idag, men nu kan man chilla som fan innan kalaset. Får alltid stressa annars pga att jag sover litta länge. Åker väl hemifrån runt två antar jag. Måste duscha och sånt mög innan och jag är ganska seg av mig så två timmar räcker nog precis. Ska leta upp några kläder som kan duga för idag också. Kallt ute så jag tar nog min stickade tjockiströja,  riktigt skön.

Vädret kan man inte hurra för, jag hatar regn och blåst. Enda mysiga är när man sitter med tända ljus framför tvn och dricker typ varmoboy med tjockis täcken. Det älskar jag.

Just nu bytar Tildan och mamma ut vattnet i akvariet, själv sitter jag här och latar mig. Mamma gillar verkligen fiskarna, vilket är ganska bra. Inte för att akvariet tar tillbaka min Moms men det ger iallafall något. Med tanke på det där med Månseman, det är förjävla tomt i huset nu förtiden. Trodde inte att en katt kunde göra så stor skillnad, men sen var det Måns, han skull ha all uppmärksamhet alltid. Haha, fy fan vilka utbrott jag hade på honom!

Över till något helt annat. VARFÖR ÅKER INTE JOHAN PALM UT UR IDOL?
Jag hatar att han är kvar! Så jävla kass så det finns inte !

Nej nu ska jag duscha.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback