Tisdag

Vaknade lite över halv åtta och var tvungen att duscha. PANIK. Bussen går fem i åtta så jag, snabb som jag är, duschade på fem minuter, max alltså. Lite stolt över mig själv! Hann precis klä på mig och föna håret sen på snabbt med jackan och sen kom bussen. Helvete vilken snabbis jag kan vara ! :D

Morgonen började inte alls bra för mig. Höll på att somna i skolan. Och sen en lång Tord lektion ;*
Matten slapp vi idag, eller slapp och slapp, Jan var typ inte där så vi spelade kort. Hade Mona i nk sista lektionen, DEN TAR VERKLIGEN DÖD PÅ MIG. Bussen hem vid tjugo över tre.
Gjorde mackor, ringde hanna och nu bara chill. Ska dock snart börja plugga, sen träning ikväll.

En sak jag vill klaga på är vädret. Jag är nog inte den enda som vill göra det. Jag verkligen hatar det! Jag som alltid fryser annars fryser som faaan nu. Det är hemskt och det finns inget värre för stunden. Regnet och blåsten, hate it!

Över till något helt annat.
Zlatan fick sin tredje guldboll igår. HAN ÄR KUNG.

ciao!


Kommentarer
Postat av: Jonte

HATA VÄDRET! Fyfan

Postat av: Ahlberg

Vädret är kass, just nu vill jag ha vinter :O Riktigt vinter !

Och Zlatan är kung kung kung !

2008-11-18 @ 18:27:40
URL: http://endthisnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback