you make me feel good.

Kräftan 22/6-22/7

En härligt rolig fredag väntar.
Alla sorters nöjen lockar och dina vänner kommer med många nya förslag.


JAG SER FRAM EMOT DET ! :D

freitag!
äntligen 'frisk'. Inte helt 100 men vaaafan det är freeedag :D
bara älska, älska, äääälska!

Skolan var väl ganska okej, trött i huvudet som fan men det får man ta efter en sjuklingsvecka.
Slutade vid tolv för jag skulle till min astma läkare, paaaaaaaaalla.
Gick iaf bra och nu behöver jag bara gå dit en gång om året (H)

Kollade på mobil :)
Imorrn blir det nog ny ÄNTLIGEN!
Cut på mammas söta lilla mobil, helt konstig.

Blev godisbutiken, haha ovaaanligt.
Vicki var dock lite värre än mig. EXTREMT MYCKET VÄRRE.
1 krona :)

Kom hem och sen häsade jag på nisse i hennes nya huuuus.
SÖNDRABY ÄGER AAAAALLT!
sen råttan där efter, helt perfekt ;*
bara nilsson som fattar ;D

Ikväll vet jag inte vad som heendor.

JAG ÄR TRÖTT PÅ DIG.

pusshaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback