you're perfect.

Okej, måndag igen. Snart fredag.
I helgen hoppas jag på fest, verkligen hoppas.Träffa nytt folk är det bästa som finns.
Verkar inte som att det blir björket mer i år :(
Det enda är lussevakan, men den vill jag fira hemma med alla andra.

Gjorde matteprovet idag, kändes ganska bra faktiskt!  Lättnad att det inte var svårare, vilket jag trodde att det skulle vara. Jag hoppas på höga betyg nu. Men ska nog inte hoppas på för mycket.
Skolan var ganska chill. Trött i huvudet som fan så jag var ju inte för aktiv idag. Men men, alla har väl dåliga dagar.Ska kolla igenom mina cad papper sen ska jag bara kolla på oth. Har bara 2 avsnitt kvar av andra säsongen nu. Jag älskar den serien !

Har inte koll på när mamma kommer hem men båda två lär väl vara hemma vid fem.Får njuta nu av den timmen som det är tyst och skönt i huset. Haha, låter lite taskigt att säga så kanske, men annars får jag bara höra att ja ska städa och sånt tradgrejs.

Nej nu ska jag bara ta och njuta av att vara hemma,
:*

JONTE, IKVÄLL BLIR DET SPELANDE :D

Kommentarer
Postat av: Ahlberg

Ensamhet kan vara så skönt ilband <3

Postat av: jonteposarN

Yes de blir de :)

2008-11-10 @ 17:39:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback