Onsdag

Sovmorgon imorse, wihoo, knappt fett skönt heller!

Skolan sög som vanligt, dock liknar Pof Mowgli i djungelboken :)
niggah hands!

Ny gympalärare, hon är najs!
Vi slipper kanske bada med killarna :D Om det blir som vi vill ÄLSKAR JAG HENNE.
Jag hatar att bada med klassen, det är heeemskt.

Slutade två idag, hem och kolla oth. Nu är avsnitten slut så jag får börja kolla filmer istället.
Käkade paj som mamma gjort, ganska najs.

En annan sak är att det är äckligt kallt ute, vilket gör att det inte är så värst varmt när man sitter vid ett fönster. 
Så nu sitter jag i Jims extremt sköna tjocketröja som han fått från smid. 
Ska ta och behålla den eller köpa en egen. Men att behålla den tjänar jag mest på :D maha
Men en sak som är bra är att snön borta och det är så jävla skönt!

Just nu funderar jag på att göra nån sida i matten eftersom jag ligger efter!
Gör inte ett skit på lektionerna längre -.-
Det är så tråkigt :(

Idag fick vi schemat för nästa vecka när treorna är i Tyskland, DET ÄR NAJS SOM FAN.
måndag slutar jag två,
tisdag ledig
onsdag slutar jag två
torsdag sovmorgon och slutar tre.
fredag blir som vanligt.

dessutom är det 40 dagar tills vi har påsklov.
LÄNGTAR.

ciao!

GRATTIS IGEN BABE! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback