Söndag

Har inte skrivit på sjutusen år nu.
Mitt lov har varit underbart om man bortser från att jag inte träffade tjejerna :/
JAG SAKNAR ER SOM BARA DEN!

I onsdags åkte jag hem till Jimsan. Skulle hjälpa till och städa och såent inför hans födelsedag.
Jag gjorde ungefär ingenting :)
Följde med på deras träning och underhöll Kenthan som inte var med.
Kom hem och skulle kolla film men vi somnade bara efter några minuter och då var klockan typ tio.

I torsdes var det Jims födelsedag och det var najs.
Dagen började vid nio-tio och jag hade lovat honom att han skulle få pannkakor.
Saken var bara den att äggen var slut så jag slapp.
Det blev istället varm oboy och tv tittande.
Jag följde med Volle och Kenthan och handlade medans Jim var hemma och städade.
Sen fixade vi annat grejs och såent.
Vid sex kom det folk och tha fest kunde börja.
Det blev tacos till middag och efter det hade vi nog alla jävligt roligt.
Bästa på länge, dock slutade det inte riktigt som det borde med bortsett från det så var det najs.

Låg i sängen i evigheter i fredes och jag tror inte att vi gjorde något vettigt alls.
På kvällen blev det släkt kalas och jag somnade vid tio.

I lördes gick vi upp vid tio för Jim och Kenth skulle spela match.
Gjorde pannkakor till frukost eftersom jag lovat det och de blev naaajs.
De stack till sin samling och jag började packa ihop mina saker som låg precis överallt -.-
Sen åkte jag och Rita till Billesholm för att kolla på matchen.
Fy fan vad det var kall ute.
Var hemma vid tre-halv fyra, käkade och spelade skitgubbe med Lovisa ;D
Förlorade typ tio av tolv gånger :D

Åkte hem runt fem, och väl hemma blev det maaat.
Vid tio åkte jag till stidsvig på nån fest eller nåt.
Hade ganska trevligt med Jim, Martin och Emil.
Och Jim kan inte hålla tyst hahha ;d
Hemma vid halv tre typ och det blev sängen dirr.

Vaknade ett idag, pluggat lite och så.

ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback