Onsdag

I måndes följde jag med Josh hem eftersom Jim slutade vid fyra.
Vi kollade scrubs och sååent. Sen vid fem när Jim kommit hem gick jag till honom.
Käkade as god kyckling och kollade täve.

Igår var det den 20:e.
Jim följde med mig till kyrkogården i Landskrona.
Tack älskade du.

Blev helt lost när vi skulle ta bussen hem men det löste sig.
Vi såg även en söt downis på cykel :)

Blev donken och sen tåget hem. Typ när vi kommit hem blev det mat dirr.
Kötbullar och potatismos, MUUUMS. Mat är förjävla gott.

Kollade film och hade fight.
Nya paus ordet när vi fightas är nu Tord och när pausen är slut säger man Tordan, HAHA.
Skrattar mer än vad jag slåss, men jag vinner ändå :)

Imorse segade Jim ihjäl sig men vi hann med bussen.
Skolan söög, men det fick gå.

Jag somnar alldeles för ofta i skolan och det är nog inte allt för bra längre ;<

ciaaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback