Jobbelijobbi

Igårkväll körde jag hem till min jim. Älskar att vara där. Eller mer att vara nära honom. anyway.

Sov läääänge idag, till hela 8.00. Upp och hoppa och sen bege mig till jobb. Jag var en hemsk människa idag som tog en annans plats, men jag kan ju inte sitta hundra mil från Sejla + hon andra börjde ju fyra! moha...
Lunchade med Gabbe och Elias på ikea och hade allmänt mysig lunch. Sen hårt jobb till kvart i sex. Älskar när jag kör till jobbet, kommer hem så snabbt! Ska dock fråga om fler tider imorgon! money, money, money.

Kom hem och käkade, men stack direkt till Koch efter för hon skulle vara gullig att måla mina naglar. Sabbade dem helt själv när jag fick panik hahah. Tack för min räddare i nöden finns!

Nu sitter jag iallafall här och kollar på girli girli program. lööv it.

Ska dessutom sluta äta godis och kakor, nu vet ni.

pusssssss

Dag 10 - Det här hade jag på mig i dag
Vit kofta, mörklila tunika, svart linne, underkläder, strumpor och leggings!
INTRESSANT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback