Torsdag - namnsdag!

idag har jag namnsdaaag :D älskar dagar som handlar om mig, hahah!

Just nu sitter jag hemma hos min syster för Matilda är sjuk. eller ja, hon ser rätt pigg ut just nu faktiskt.
Ikväll ska jag träffa jim och drar jag på janlan. blir det sista för mig.

Är ganska trött idag, fast nu har jag looooov, shohooo!! Även om jag ska jobba nästa vecka så är det inte skola iallafall!

Igårkväll låg jag och kollade på något bröllopsprogram. Jag ääälskar bröllop, det är så fint! Har alltid sagt att jag aldrig ska gifta mig, för jag vill aldrig skilja mig. haha bra argument, jag vet!
Fast jag lär ångra mig, hittar man bara den rätte så. (vilket jag hoppas på att jag redan gjort)
Bröllop är så fint och romantiskt. Kärlek för hela slanten!

Dag 04 - Det här åt jag i dag
Imorse åt jag mannagrynsgröt med kanel i MUUUMS.
Sen har jag ätit två mackor och lite spagetti.
Ikväll äter jag något mums mamma lagar tror jag, eller rita.
Får se var jag hamnar ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta potta

grattis på namnsdagen!!<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback